




Seneste nyheder
Så er det i morgen det går løs ved XL-BYG i Horsens.🏎️💨
Vi er på pladsen, så kom forbi til ræs og hygge!😁
… See MoreSee Less

Sejr til Rally Kjellerup!🥇
Med knap et halvt minut ned til andenpladsen kom vi flyvende i mål!
I weekenden stillede vi til start ved Rally Kjellerup, et løb som tæller til både det nordiske og danske mesterskab. Løbet bød på 85 km hastighedsprøve fordelt på tre prøver der alle blev kørt tre gange.
Fælles for de tre gennemgående hastighedsprøver, var høj hastighed og blinde toppe, en kombination der kræver både mod og fokus.
Da dette er vores første rally på asfalt i år, var der lidt rust, der skulle bankes af, men det blev det også i en gevaldig fart.
Tiltrods for lidt udfordringer med bremserne holdt vi et højt tempo igennem hele løbet. Og ender med at vinde vores klasse.
Der skal lyde en stor tak Jakob og Poul-Erik for hjælpen til service og til alle de frivillige, der stod bag dette fine arrangement!
… See MoreSee Less



likes
love
104
Shares:
4
Comments:
19
RALLY I KLASSE RN1
Guldvindere x4 – og kører efter mere guld i 2026
likes
4
Shares:
1
Comments:
0